Saturday, February 20, 2010

ohh..please saya mau pulang..

Bila dtg je ari sabtu
aku mula jd bosan dok kat ofis..
yela time tu la dok bayang rkn2 seperjuangan aku tgh syok dok brcuti..
tp aku kt sini sekoq2 dok kja..
huhuh
sgt sedey skali..
kt ofis plak sabtu adalah hari bekerja utk separuh hari..
atau dlm bhse inggerisnye half day..
tp yg x syoknya aku tdak lah bkrja separuh ari sperti mreka2 yg lain..
time aku sgt berbeda dgn mereka
kerana apa?
sebab aku ditemptkan di bawah marketing department..
so kerja x penah xdak..
sentiasa full dgn function2 membuatkan aku sgt la tension..
tp bla dh hmpir 2 blan di sini
jiwa aku dh semakin sebati dgn tugas2 marketing dn mnjadi semakin seronok..
yaa mmg la seronok tp bla mata ni memandang org2 len yg sdah brsiap2 mahu pulang.
mula timbul rsa nk pulang cepat..
tempoh aku utk menjalani praktikal pown hmpir smpai ke penghujungnya.
dan aku rasa mungkin aku boleh bertahan smpai utk terus menjalankan
kerja2 aku seperti biasa..
sebulan pown bukan tempoh yg lama..
so i can do it until the end..
Insyaallah

No comments: