Saturday, February 20, 2010

Izinkan Saya Berehat Sebentar.

Sangat letih dan penat bila kita asyik memaksa tenaga yg kita ada ni utk terus bekerja.
Ditambah pula dgn lambakan kerja-kerja yg perlu disiapkan sehingga ari selasa ni terus merimaskan aku.
Tiba2 timbul pula perasaan utk segera menghabiskan praktikal yg hanya tiggal lebih kurang sebulan lagi..
Adoii sgt penat dan bosan dgn keadaan..
keadaan yg berulang2 setiap hari dan memaksa utk ku mghabiskan dgn secepat mungkin..
tapi mana kan bisa utk aku habiskannya ditambah lg dgn sifat2 mazmumah atau malas dlm dri aku ni..
Aku perlu berehat utk menenangkan keadaan yg tengah sesak walaupun hanya diberi peluang cuma sebentar.
Aku tidak bisa utk memaksa diri aku utk melakukan tugas2 yg sememangnya aku tidak mahu lakukan.
Bolehkan sekiranya aku berehat sebentar..?